زیورآلات مناسب برای هدیه دادن
نوشته شده توسط : رعنا

در زیر انواع زیورآلات مناسب برای هدیه دادن طلا را معرفی کرده‌ایم:

سنگ ماه تولد

شاید بهترین گزینه برای خرید زیورآلات طلا به عنوان کادوی تولد یا دیگر مناسبت‌ها، مدل‌هایی باشد که سنگ ماه تولد در خود دارند. به این صورت به شخص موردنظر نشان می‌دهید که چقدر برای شما ارزش دارد و سعی کرده‌اید یک هدیه کاملا شخصی‌سازی شده برای او خریداری کنید. مزیت طلا با سنگ ماه تولد در این است که برای فرد خوش‌شانسی هم می‌آورد. بعضی از سنگ‌های ماه تولد نماد سالگردهای خاصی از تولد هستند که در زیر نوشته شده است:

  • سنگ پریدوت: ۱۶ سالگی
  • مروارید: ۳۰ سالگی
  • یاقوت: ۴۰ سالگی
  • طلا: ۵۰ سالگی
  • الماس: ۶۰ سالگی

برای خرید طلا هدیه می‌توانید از میان زیورآلات ترکیبی که درصد طلای خالص آنها کمتر است، یا وزن طلای سبک‌تری دارند انتخاب کنید تا قیمت مناسب‌تری داشته باشند.

بیشتر بخوانید : خرید انگشتر طلا

چرم و طلا

همچنین می‌توانید دستبندها یا گردنبندهایی که با چرم و طلا ساخته شده‌اند را به عنوان هدیه طلا انتخاب کنید. در چنین مواردی، این امکان را دارید تا جمله یا واژه‌ای که بیان‌کننده احساسات شما هستند هم روی آن بنویسید. یا سفارش دهید تا نام شخص را روی طلا حکاکی کنند. اگر قصد دارید برای فرد موردعلاقه‌تان طلا بخرید، می‌توانید از سازنده طلای دست‌ساز بخواهید تا واژه «عشق» را روی آن حکاکی کند.

دستبند چارم

دستبندهای چارم بیشتر برای دختران نوجوان و جوان مناسب هستند. شما با توجه به سلیقه، علاقه‌مندی‌ها و طرز فکر کسی که قرار است هدیه برایش خریداری کنید، بهتر است آویزهای متنوعی برای این دستبند سفارش دهید. یا مثلا می‌توانید خود دستبند را طلایی انتخاب کرده و آویزهای آن را از فلزات دیگر برگزینید.

پلاک اسم

پلاک اسم می‌تواند یکی از جذاب‌ترین و ارزشمندترین هدیه‌هایی باشد که می‌توانید به دیگران هدیه دهید و آنها را خوشحال ‌کنید. با سفارش گردنبند اسم، دستبند اسم یا گوشواره اسم عشق و علاقه خود را به عزیزان خود هدیه دهید.

دستبند سنگی / مهره‌ای

دستبندهای سنگی و مهره‌ای که با تکه‌ای طلا همراه هستند نیز از دیگر گزینه‌های مناسب برای هدیه‌های ارزشمند با قیمت مناسب به‌شمار می‌آیند.

زیورآلات طلا برای آقایان

برای خرید هدیه از جنس طلا برای آقایان بهتر است از میان طرح‌های مردانه همچون اشکال مستطیلی، مربعی یا نعل اسبی انتخاب خود را انجام دهید. زیورآلاتی که ترکیبی با چرم دارند نیز گزینه‌های مناسبی برای مردان بشمار می‌روند. انواع دستبندهای مهره‌ای، طلا سنگی، دستبند طلا بافت، دستبند طلا زنجیری کارتیه و … نیز برای هدیه دادن طلا به مردها گزینه‌های مناسبی هستند.

منبع : طلا فروشی اینترنتی آزادی





:: موضوعات مرتبط: زیورآلات , ,
:: بازدید از این مطلب : 534
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 16 مرداد 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: